Romana RO

SEMINŢE DE LEGUME, SEMINŢE DE FLORI, SEMINŢE DE PLANTE FURAJERE, BULBI USTUROI, FLORI IN GHIVECE, SISTEME DE IRIGAŢII

Scurt istoric

      Înfiinţată în anul 1992, Mefim Agro a evoluat într-un ritm rapid, într-un mediu puternic competitiv. Acest lucru a fost posibil datorită perseverenţei de a activa într-un domeniu de activitate deloc favorizat – agricultura – precum şi încrederii în viitorul de succes al firmei.
      Toate aceste lucruri au necesitat multă muncă, o echipa bine sudată, selectarea furnizorilor pe principiul performanţei acestora, găsirea de noi căi de reducere a costurilor, în paralel cu creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor prin raportul calitate - preţ, instruirea continuă a personalului, dezvoltarea unei logistici eficiente, câştigarea unui sentiment de încredere din partea partenerilor.
      Activitatea firmei noastre se bazează pe producţia şi comercializarea de seminţe de legume, seminte de flori, seminţe de plante furajere. Această activitate este susţinută de sectorul de cercetare horticolă din cadrul firmei care are drept scop anticiparea  cerinţelor clienţilor, legate de caracteristicile sau adaptabilitatea anumitor soiuri la condiţiile de mediu din ţara noastră, prin crearea de noi soiuri.
      Totodată, încă din anul 2002, suntem prezenţi şi pe piaţa florilor la ghiveci fiind direct producători de petunia, muşcate, crizanteme şi alte flori la ghivece. Acest sector de activitate al firmei înglobează multă muncă dar şi pasiune. Întrucât aceste caracteristici se găsesc din plin în cadrul echipei noastre vă asiguram de cea mai bună calitate a plantelor produse şi comercializate de firma noastră.
      Mefim Agro se afla într-o permanentă evoluţie, proces care se realizează prin generarea unui sentiment de încredere, respect şi stabilitate în cadrul relaţiilor parteneriale de afaceri; îmbunătăţirea continuă a produselor noastre prin îndeplinirea sau chiar anticiparea nevoilor colaboratorilor; instruirea şi motivarea personală a fiecărui angajat; logistica eficientă îndreptată spre satisfacerea nevoilor clienţilor; lărgirea gamei de produse oferite precum şi asigurarea în permanentă a produselor cu cerere mare; urmărirea unui feed-back corespunzător resurselor alocate.